İmzalı Dağıtım;
Gönderilerin alıcılara adreslerinde imza karşılığı teslim edilen dağıtım türüdür. Alıcının kendisine ulaşılamaması durumunda hanede kapıyı açan herkese veya işyerinde ise, güvenlik ya da danışmaya imza ve kanıt karşılığında teslimat yapılmaktadır. İş veren firmanın talimatına göre yakını, sekreteri, güvenlik veya muhaberat birimlerine teslim edilerek; teslim alan kişinin adı-soyadı, telefon numarası ve imzası alınır. Adreste teslim edilecek yetkili kişinin bulunmaması halinde haber kağıdı bırakılır. Haber kağıdı üzerinde gönderinin cinsi ve irtibat telefonu belirtilir. İstenirse randevu talebi sonucu ikinci ziyaret yapılabilir. (Randevu talebinde bulunan alıcının adresine yapılacak ikinci ziyaret iş veren firmanın isteği doğrultusunda yapılmaktadır.)
Raporlu Kanıtlı Dağıtım;
Gönderilerin müşteri adreslerinden kanıt alınmak suretiyle yapılan dağıtım türüdür. Bu dağıtım da alıcının veya teslim edilecek yetkili kişinin bulunamaması halinde, gönderi ilgili adrese bırakılırken "elektrik-su sayaç numarası, kapı zili üzerinde bulunan isim" kanıt olarak alınır.Dağıtım sonucunda tanzim edilen rapor belirtilen süre içerisinde müşteriye teslim edilir.
İmzasız Dağıtım;
Gönderilerin müşteri adreslerinde posta kutularına bırakılarak veya kapı altından atılarak yapılan dağıtım türüdür.Dağıtım sonucunda müşteriye herhangi bir rapor verilmez. Gönderilerin alıcının posta kutusunda çalınması veya kaybolması durumunda, Mojistik A.Ş. hiçbir sorumluluk kabul etmez.
Büyük AVM’lerin hayatımızdaki yeri giderek önem kazanmaktadır. Özellikle hafta sonlarında tüketicinin birçok ihtiyacını tek elden karşılama kapasitesine sahip bu büyük merkezlere her gün çok sayıda insan giriş yapmaktadır.
AVM Özel Hizmetimiz;
AVM’lerde hizmet ve ürün seçeneklerinin fazla olması ile birlikte, ürünün rengi, bedeni ve numarası gibi talepler oluştuğunda mağaza eş zamanlı talepleri karşılayamamaktadır. Beğenilen ürünün mağazada bulunmaması durumunda mağaza yetkilisi ürünü diğer mağazalarda araştırır ve AVM müşterisine ancak birkaç gün sonrasında ürünü teslim edebileceklerine dair bilgi verir. AVM Müşterisi belirtilen süreyi beklemek istemezse mağaza yetkilisi ürünün temin edilebileceği şubenin bilgilerini verip müşteriye kendisinin de gidebileceğini belirtir. AVM Müşterisi bu noktada ürünü satın almaktan vazgeçebilir. Müşteri Memnuniyetinin devamlılığı ve Müşteri kaybetmemek için Mojistik A.Ş., AVM hizmetlerini başlatmıştır.
AVM&AVM hizmeti ile AVM müşterisinin talep ettiği yeni ürünlerin, diğer AVM’lerden alınarak mağazaya yapılan teslimat şeklidir. İstanbul il sınırlarında 2 saat içerisinde müşterinin talep ettiği ürünü teslim ediyoruz. AVM&Müşteri hizmeti ile AVM müşterisinin talep ettiği yeni ürünlerin, diğer AVM’lerden alınarak ünün 2 saat içerisinde müşterinin ev/iş adresine yapılan teslimat şeklidir.
Firmalar tarafından verilen müşteri adres datasındaki yetersizlik ve eksiklik nedeniyle gönderilerin alıcılara ulaştırılması zorlaşmaktadır. Dağıtımın hızlı bir şekilde sonuçlanması için verilen adres datalarında;
* Bölge ayrımı (Asya/Avrupa)
* İlçe ayrımı
* Mahalle ayrımı
* Cadde ayrımı
* Sokak ayrımı
* Kapı numarası sıralaması
şeklinde ilerleyen düzenlemeler yapılarak dağıtıma hazır hale getirilmektedir. Böylelikle gönderiler adreslerine istenilen sürede ve doğru bir şekilde ulaştırılmaktadır.
Firmalar tarafından müşterilerinden alınan adreslerin genellikle eksik ve yetersiz olması gönderilerin alıcılarına zamanında ulaştırılmasını zorlaştırmaktadır. Bu nedenle dağıtımın belirlenen süre içerisinde yapılabilmesini teminen gönderi adreslerinin bir ön çalışmaya tabi tutulması gerekmektedir. Bu ön çalışma ile aynı semt, cadde ve sokakta bulunan adresler aşağıda belirtildiği şekilde düzenlenerek dağıtıma hazır hale getirilmektedir.
Bu şekilde bir çalışmaya tabi tutulan gönderiler adreslerine istenilen sürede ve doğru bir şekilde ulaştırılmaktadır.
Adres Güncellemesi;
Yeni yerleşim alanlarının oluşması, eski yerleşim alanlarında yapılan değişimler ve bunların dışında belediyeler tarafından cadde, sokak isimleri ve kapı numaralarının değişmesi adreslerin değişmesine sebebiyet vermektedir. Bu nedenle adresler devamlı olarak canlı ve güncel tutulmalıdır. Bundan farklı olarak müşteri ile sürekli iletişim halinde bulunması gereken kuruluşların, müşteri adreslerini belirli bir format düzeni içerisinde almaları firmaların yararına olacağı düşünülmektedir. Böylece her türlü gönderinin adreslerine ulaştırılması mümkün olabilecektir. Eksik ve yetersiz adres nedeni ile ulaşılamayan müşteri kayıp bir değer olarak algılanmalıdır. Şirketimiz bugüne kadar yaptığı çalışmalar sonucu edindiği bilgi birikimi ile adreslerin güncel tutulması konusunda danışmanlık hizmeti sunmaktadır.
Şirketimiz tarafından yapılan çalışmalar sonucunda çeşitli meslek gruplarına ait oluşturulan adresler bilgi bankamızda saklı tutulmaktadır. Müşterilerimizin talebi halinde hedef kitlesindeki alıcı adresten bilgi bankamızdan taranarak veya kapsamlı bir araştırma sonucunda kendilerine kiralanmaktadır. Portföyümüzde bulunan müşterilerimizin adres bilgileri izin alınmaksızın kesinlikle kullanılmamaktadır ve adres bilgi bankamızın haricinde saklanmaktadır.
Etiket Basımı;
Müşterilerimizin bilgi bankamızdan talep ettiği adreslerin veya kendileri tarafından temin edilen adreslerin etikete basım işlemi ek bir hizmet olarak sunulmaktadır. Ayrıca bu gönderilerin zarflama, harmanlama, poşetleme ve etiketleme işlemleri müşteri isteği doğrultusunda yerine getirilmektedir.
Müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışı sunmak amacıyla istek ve şikayetlerinizi; yasal zorunluluklar ve kanunlara aykırı olmayacak şekilde değerlendiririz.
Müşterilerimizin çözüm ortağı olarak, taleplerini en yenilikçi yöntemlerle karşılamayı, olumlu veya olumsuz tüm geri bildirimlerini hizmetlerimizi geliştirmek ve daha iyi hizmetler sunabilmek için değerlendirmeyi temel ilkemiz olarak benimsedik.